tiistai 28. heinäkuuta 2015

Pihakirppis viikonloppuna!

Olen kuluttanut kesälomaani projektiin, joka on ollut jo kauan mielessä. Nimittäin pihakirppis.

Se kävi ajatuksissa jo toissa kesänä, kun muutimme omakotitaloon lähiöön. Kun muutto oli toukokuun lopussa, oli ensimmäiselle kesälle kuitenkin paljon muutakin puuhaa. Viime kesänä puuhaa aiheutti muutaman kuukauden ikäinen vauva. Tänä kesänä kuitenkin ajattelin pihakirppiksen järjestää ja loppuviikosta sellainen olisi tarkoitus toteuttaa. 



Olen itse käynyt monilla pihakirppiksillä ja minusta ne ovat loistavia paikkoja tehdä löytöjä. Äitini järjesti kahtena kesänä oman pihakirppiksen, jossa itsekin olin myyntiapuna ja taisi jotain omia kamppeitakin olla siellä myynnissä. 

Suosin kirppis-touhua myös siinä mielessä, että olen ainakin kerran vuokrannut pöydän kirppikseltä (jota en tee ehkä toiste, koska siinä hinnoittelussa oli niin hirveä työ!) ja myynyt paljon tavaraa erilaisilla nettikirppiksillä (jossa siinäkin on kyllä etenkin lastenvaatteiden osalta aika suuri työ, kun jokainen vaate pitää kuvata ja kuvailla erikseen - ja sitten vielä pakata ja postittaa...). 

Olen nyt käynyt läpi meidän kirppikselle joutavia tavaroitamme ja kyllähän niitä on melkoinen pino. 



Suurimpana yksittäisenä asiana varmastikin nuo vauvanvaatteet ja -tarvikkeet; vaikka niistäkin olen jo isoimmat (sitteri, leikkimatto, mobile...) myynyt nettikirppiksillä. Vaatetta on seitsemän täyttä muovikassillista ja ulkovaatteitakin pieni Ikean kassillinen. 

Lisäksi x määrä kaikkea muuta sälää; omia ja miehen vaatteita, äitiysvaatteita, sisustustarvikkeita, dvd:itä, kirjoja, kenkiä... Aika lailla kaikkea mahdollista. Saa nähdä miten saa nuo kaikki tavarat mahtumaan pihalle - ja vielä sateensuojaan, kun sääennuste näyttää aika huonolta. 

Mutta jos olet vailla oikeastaan ihan mitä tahansa, niin tervetuloa meille pihakirppikselle! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!