maanantai 27. heinäkuuta 2015

Syntymäpäivälahja

Vaikken mikään unikeko olekaan (kiitos Meean!), minulla on tänään syntymäpäivä. Sain mieheltä lahjaksi tavaran, jonka ostamista olen itse miettinyt jo muutamaan otteeseen ja josta olen miehellekin maininnut. Vinkki meni selkeästi perille!

Synttäripaketista paljastui siis aikuisten värityskirja! (Tai siis kuulemma tämä oli vasta ensimmäinen osa; jälkimmäisen osan lahjasta saan loppuviikosta.) 



Olen jo tänään ehtinyt kirjaa selailla ja ensimmäistä kuvaakin väritellä jo tovin Meean megapitkien (2,5 tuntia!) päikkäreiden aikana. Hauskaa puuhaa - ja yllättävän koukuttavaa!

Täytyy jatkossakin yrittää löytää aikaa värittämiselle - vaikka luulenkin, että tämä kirja kestää minulla monta vuotta, koska väritettävää on toooosi paljon! Mutta jos blogi jatkossa hiljenee, niin tiedätte, että olen vaan värittämässä... :D

No ei vaan, eiköhän blogillekin aikaa riitä! Tällä viikolla olisi tarkoitus saada muutama lähes valmiiksi kirjoitettu bloggaus julki; luvassa lähipäivinä siis mm. monissa blogeissa jo kiertänyt poikaystävä-haaste, eli siis meidän tapauksessamme aviomies-haaste. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!